مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما ، خواهشمند است شرایط گارانتی را به دقت مطالعه نمایید .
گارانتی برای کالاهای ارزشمند و یا به قولی گران قیمت یک اصل برای حفظ سرمایه مشتری و اطمینان از خرید است. از این رو طبق توافقات صورت گرفته بین رایان دیجیت و شرکت تولید کننده ی محصولات اکس پی پن امکان گارانتی کردن تمامی تولیدات اکس پی پن توسط رایان دیجیت فراهم شده است.
گارانتی محصولات دارای شرایط و ضوابطی می باشد که خریداران جهت جلوگیری از ابطال آن ملزم به رعایت کردن آن شرایط و ضوابط می باشد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت . لازم به ذکر است در حال حاضر فقط امکان گارانتی کردن محصولات اکس پی پن وجود دارد و امیدواریم در آینده ای نزدیک امکان گارانتی محصولات شرکت هوئیون هم به آن اضافه گردد.
موارد ابطال گارانتی :
مخدوش شدن سریال نوشته شده بر روی کالا یا جعبه ( مخدوش شدن یکی از این سریال ها باعث ابطال گارانتی میگردد. )
عدم تطابق مشخصات کالا با مشخصات ثبت شده
صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه ، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه ، نوسانات برق ، مواد شیمیایی و استفاده غلط از دستگاه
تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورها یا کابل متفرقه ، آسیب دیدگی پورت های ورودی USB و وجود آثار تعمیرات ( باز شدگی پیچ ها ، لهیم کاری ، چسب کاری ، سیم کشی و ... ) توسط اشخاص غیر مجاز
هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف آلوده به ویروس که موجب اختلال در کارکرد دستگاه گردد.
عدم فعال سازی گارانتی کالا تا 15 روز پس از دریافت کالا ( نحوه ی فعال سازی گارانتی در ادامه شرح داده خواهد شد )
هرگونه دستکاری در لیبل پشت دستگاه و روی جعبه
صدماتی همچون شکستگی یا اثرات هر گونه ضربه بر روی قطعات که هنگام انتقال توسط پست ، پیک ، شرکت های حمل و نقل و… پدید آید.
خروج از محدوده زمانی گارانتی
مفقود شدن جعبه ، تبلت ، قلم یا کابل اورجینال محصول
انتخاب گزینه خرید کالای بدون گارانتی ( فقط با مهلت تست ) از وب سایت فروشگاه و ثبت و فعال سازی گارانتی پس از آن
ثبت اشتباه مشخصات خریدار و سریال کالا برای فعال سازی گارانتی ( نام و نام خانوادگی و شماره تماس خریدار جهت فعال سازی گارانتی در سامانه پیامکی باید همانی باشد که از سایت خرید کرده است )
موارد ضروری :
با توجه به رشد و توسعه سریع قطعات رایانهای، در صورت موجود نبودن مدل اصلی دستگاه، مدلهای جایگزین با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه میگردند.
کالاهایی که امکان تعمیر آن فراهم باشد تعمیر می گردند و کالاهایی که امکان تعمیر آن فراهم نباشد تعویض می شوند.
مدت زمان بررسی فنی ، تشخیص و عیب یابی کالا بین یک هفته یا یک ماه متغیر می باشد.
هزینه ی ارسال کالا از مشتری به رایان دیجیت بر عهده ی مشتری می باشد.
کالاها مورد نظر فقط باید از فروشگاه رایان دیجیت به ادرس WWW.RAYANDIGIT.IR به خریده شده باشند.
هشدار : هرگونه دستکاری و سعی در تعویض کالا ، لیبل سریال یا جعبه ی محصول در جهت فریب بخش فنی باعث ضبط کالا و ثبت شکایت از شما در مراجع قضایی توسط بخش حقوقی رایان دیجیت می گردد.
سریال نامبر تمامی کالاهایی که در وب سایت رایان دیجیت به فروش میرسد قبل از ارسال به مشتری ثبت می گردند.
نحوه ی فعال سازی گارانتی
تا 15 روز پس از دریافت کالا امکان فعال سازی گارانتی کالا وجود خواهد داشت برای این منظور پس از دریافت کالا سریال ثبت شده در کارت گارانتی درون جعبه یا پشت محصول ( سریال ها یکسان است ) - نام خریدار در وب سایت رایان دیجیت - شماره تماس ثبت شده ی خریدار در وب سایت رایان دیجیت هر سه را در یک پیامک به شماره پیامکی 50004001177412 ارسال کنید.
توجه داشته باشید سریال محصولات اکس پی پن با عبارت XP َشروع میگردند.
برای مثال : "XPBP1002C3225055873 - علی محمودی - 09172105190" را به سرشماره 50004001177412 پیامک کنید.
از ارسال سریال کالاهایی که بدون گارانتی خریده شده اند یا سایر محصولات خریداری شده از سایت ( هوئیون ، نوکیا ، ریزر و ... ) به این سامانه پیامکی خودداری کنید. ( به آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد . )
پس از آن پیامکی مبنی بر " سریال ارسالی کالای شما با موفقیت در سامانه گارانتی وب سایت رایان دیجیت ثبت شد." دریافت خواهید کرد.
دیدگاه خود را بنویسید