با ما در ارتباط باشد. 09215177412 09172105190

قوانین خرید

رایان دیجیتال متعهد به ارسال کالای اورجینال به مشتری است.

تمامی کالاهای خریداری شده دارای مهلت تست  هفت روزه می باشند.

کالاهای خریداری شده مطابق با بازه ی ارسال اعلامی در کنار هر کالا برای مشتری ارسال خواهد شد بنابراین حتما در هنگام خرید به بازه و زمان ارسال دقت فرمایید.

توجه داشته باشید بازه ی ارسالی نوشته شده کنار کالاها ، بازه ی تحویل کالا به پست می باشد و تحویل کالا به شما بستگی به سرعت عمل پست دارد.

در مواقعی که مبلغ سفارش کمتر از 5 میلیون تومان باشد و وجهی بابت ارسال سفارش از مشتری دریافت  نگردد. هزینه ی ارسال به صورت پس کرایه در زمان تحویل کالا به مشتری از ایشان دریافت میگردد.

رایان دیجیت هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالاهایی که با گارانتی خریداری شده اما گارانتی آنها تا 15 روز پس از دریافت کالا توسط خریدار در فرم گارانتی سایت ثبت نشده است، ندارد.

رایان دیجیت هیچ گونه مسئولیتی در قبال ثبت آدرس و شماره تماس اشتباه و ناقص مشتری در سایت ندارد و آدرس و شماره تماس نوشته شده توسط مشتری عینا بر روی مرسوله ی پستی کپی خواهد شد.

هرگونه هزینه ی مجدد ایجاد شده به دلایل : تحویل نگرفتن کالا - ثبت اشتباه  اسم، آدرس و شماره تماس - نبودن در محل مورد نظر برای تحویل - عدم پاسخگویی تلفن مشتری در هنگام مراجعه مامور پست و... که باعث برگشت مرسوله شود کاملا بر عهده ی مشتریست. 

هرگونه تاخیر ایجاد شده به دلایل: تحویل نگرفتن کالا - ثبت اشتباه اسم، آدرس و شماره تماس - نبودن در محل مورد نظر برای تحویل - عدم پاسخگویی تلفن مشتری در هنگام مراجعه مامور پست و... کاملا بر عهده ی مشتریست. 

هزینه پستی ارسال مجدد کالا به هر دلیلی از مشتری به رایان دیجیت بر عهده ی مشتری ست.

ارسال مجدد کالا از مشتری به رایان دیجیت به هر دلیلی باید با هماهنگی و تایید پشتیبان ها و فقط از طریق تحویل بسته به اداره ی پست باشد.

رایان دیجیت از ارائه فاکتور فیزیکی معذور است و فاکتور خرید به صورت pdf در هنگام نهایی شدن سفارشات مشتریان از پنل کاربری مشتری قابل مشاهده و دانلود است.

عواقب هر گونه ثبت سفارش اشتباه به هنگام خرید بر عهده ی مشتری می باشد (امکان اصلاح سفارش ثبت شده تا قبل از تحویل آن به سیستم حمل و نقل با هماهنگی پشتیبان های وبسایت وجود دارد.)

هرگونه اسیب دیدگی کالا در پروسه حمل و نقل یا کسری اقلام همراه کالا که نیاز به مرجوعی دارد از زمان دریافت کالا تا حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به پشتیبان های فروشگاه اطلاع داده شود.

روند استرداد وجه : در صورت وجود عیب و نقص در کالای ارسالی پس از هماهنگی با پشتیبانی کالا را برای ما ارسال کنید . 48 ساعت پس از دریافت کالا توسط تیم ما وجه پرداختی به حساب خریدار واریز خواهد شد.

شیوه حمل : تمام کالاها به صورت پیش فرض با پست پیشتاز (پس یا پیش کرایه) یا تیپاکس (پس کرایه) بنا به صلاحدید فروشگاه یا درخواست مشتری ارسال خواهند شد. 

امکان ارسال با پیک فقط برای بعضی از کالاها آنهم فقط در تهران وجود دارد که نیاز به هماهنگی قبل از خرید با پشتیبان های سایت دارد.

شیوه پرداخت : پرداخت به صورت انلاین با کارت های عضو شتاب و همچنین انتقال وجه به حساب بانکی سایت  امکانپذیر می باشد.

در حال حاضر امکان پرداخت وجه سفارش در محل شما وجود ندارد.

حریم خصوصی : اطلاعات ثبت نام کننده و مشخصات خریدار کاملا محرمانه می باشد و در اختیار هیچ فرد و یا نهادی قرار داده نخواهد شد.

ساعات پاسخگویی همه روزه از 10 صبح الی 22 شب می باشد.

در صورت هرگونه شکایت و یا انتقاد میتوانید از فرم شکایات استفاده کنید.

در صورت وجود هرگونه عیب و نقص در کالای ارسالی و درخواست مشتری برای عودت کالا به دلیل نقص و یا وجود مشکلات فنی کالا؛ وجه واریزی مشتری حداکثر 48 ساعت پس از دریافت مجدد کالا توسط تیم ما و بررسی مشکل ؛ به صورت کامل به حساب شخص خریدار عودت داده خواهد شد.

برای خرید های عمده قیمت های نازل تری در نظر گرفته شده است که شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با پشتیبان های فروشگاه در واتساپ در ارتباط باشید.


و در آخر از این که این فروشگاه را برای بازدید و خرید انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم.

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم      فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم.


با احترام 

مدیریت رایان دیجیت

https://rayandigit.ir/