بارکدهای پستی معمولا روز بعد از تحویل کالا به پست، به شماره موبایل وارد شده در سایت به وسیله سیستم پیامکی فروشگاه، پیامک می شود و همچنین در پنل سفارشات شما نیز قابل مشاهده هستند.(با وارد شدن با نام کاربری و کلمه عبور به سایت قابل مشاهده هستند.) در صورتی که بیش از دو روز از ثبت سفارش شما گذشته است و هنوز بارکد پستی را به هر دلیلی (از جمله بسته بودن پیامک های تبلیغاتی سیمکارت شما یا در دسترس نبودن سیستم پیامکی و یا...) دریافت نکرده اید. شماره سفارش خود را در نرم افزار واتساپ به شماره 09915561288 ارسال کنید و بارکد پستی خود را از پشتیبان دریافت نمایید.
پس از دریافت باکد پستی 24 رقمی می توانید با وارد کردن بارکد پستی خود در سامانه شرکت ملی پست از موقعیت محصول خود آگاه شوید.
برای ورود به سامانه رهگیری پست اینجا کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید