بارکدهای پستی معمولا روز بعد از تحویل کالا به پست، به شماره موبایل وارد شده در سایت به وسیله سیستم پیامکی فروشگاه، پیامک می شود و همچنین در پنل سفارشات شما نیز قابل مشاهده هستند.(با وارد شدن با نام کاربری و کلمه عبور به سایت قابل مشاهده هستند.) در صورتی که بیش از دو روز از ثبت سفارش شما گذشته است و هنوز بارکد پستی را به هر دلیلی (از جمله بسته بودن پیامک های تبلیغاتی سیمکارت شما یا در دسترس نبودن سیستم پیامکی و یا...) دریافت نکرده اید. شماره سفارش خود را در نرم افزار واتساپ به شماره 09915561288 ارسال کنید و بارکد پستی خود را از پشتیبان دریافت نمایید.
دیدگاه خود را بنویسید