مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، خواهشمند است شرایط گارانتی را به دقت مطالعه نمایید .

گارانتی برای کالاهای ارزشمند یک اصل برای حفظ سرمایه مشتری و اطمینان از خرید است. از این رو طبق توافقات صورت گرفته بین رایان دیجیت و شرکت تولید کننده ی محصولات اکس پی پن و همچنین شرکت هوئیون امکان گارانتی کردن تمامی تولیدات اکس پی پن و هوئیون توسط رایان دیجیت فراهم شده است.


گارانتی محصولات دارای شرایط و ضوابطی می باشد که خریداران جهت جلوگیری از ابطال آن ملزم به رعایت کردن آن شرایط و ضوابط می باشد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است در حال حاضر فقط امکان گارانتی کردن محصولات اکس پی پن و هوئیون وجود دارد و امیدواریم در آینده ای نزدیک امکان گارانتی محصولات دیگر شرکتها هم به آنها اضافه گردد.


موارد ابطال گارانتی :

مخدوش شدن سریال نوشته شده بر روی کالا یا جعبه (مخدوش شدن یکی از این سریال ها باعث ابطال گارانتی میگردد.)

عدم تطابق مشخصات کالا با مشخصات ثبت شده.

صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه،  نوسانات برق، مواد شیمیایی و استفاده غلط از دستگاه

 تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورها یا کابل متفرقه، آسیب دیدگی پورت های ورودی USB و وجود آثار تعمیرات (باز شدگی پیچ ها، لهیم کاری، چسب کاری، سیم کشی و ... ) توسط اشخاص غیر مجاز

هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف آلوده به ویروس که موجب اختلال در کارکرد دستگاه گردد.

عدم فعال سازی گارانتی کالا تا 15 روز پس از دریافت کالا (نحوه ی فعال سازی گارانتی در ادامه شرح داده خواهد شد)

هرگونه دستکاری در لیبل پشت دستگاه و روی جعبه

صدماتی همچون شکستگی  یا اثرات هر گونه ضربه بر روی قطعات که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکت های حمل و نقل و… پدید آید.

خروج از محدوده زمانی گارانتی

مفقود شدن جعبه، تبلت، قلم یا کابل اورجینال محصول

انتخاب گزینه خرید کالای بدون گارانتی (فقط با مهلت تست) از وب سایت فروشگاه و ثبت و فعال سازی گارانتی پس از آن 

ثبت اشتباه مشخصات خریدار و سریال کالا برای فعال سازی گارانتی (نام و نام خانوادگی و شماره تماس ثبت شده جهت فعال سازی گارانتی در سامانه باید با مشخصات شخص خریدار کالا از فروشگاه یکسان باشد.)


موارد ضروری:

با توجه به رشد و توسعه سریع قطعات رایانه‌ای، در صورت موجود نبودن مدل اصلی دستگاه، مدل‌های جایگزین با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه می‌گردند.

کالاهایی که امکان تعمیر آن فراهم باشد تعمیر می گردند و کالاهایی که امکان تعمیر آن فراهم نباشد تعویض می شوند.

مدت زمان بررسی فنی، تشخیص و عیب یابی کالا بین یک هفته تا یک ماه متغیر می باشد.

هزینه ی ارسال کالا از مشتری به رایان دیجیت بر عهده ی مشتری می باشد.

کالای مورد نظر فقط باید از فروشگاه رایان دیجیت به آدرس WWW.RAYANDIGIT.IR  خریداری شده باشد.

هشدار :  هرگونه دستکاری و سعی در تعویض کالا ، لیبل سریال یا جعبه ی محصول در جهت فریب بخش فنی باعث ضبط کالا و ثبت شکایت از شما در مراجع قضایی توسط بخش حقوقی رایان دیجیت می گردد. 

سریال نامبر تمامی کالاهایی که در وب سایت رایان دیجیت به فروش میرسد قبل از ارسال به مشتری ثبت می گردند.


نحوه ی فعال سازی گارانتی

تا  15 روز پس از دریافت کالا امکان فعال سازی گارانتی کالا وجود خواهد داشت برای این منظور پس از دریافت کالا، سریال ثبت شده در کارت گارانتی درون جعبه یا پشت محصول (سریال ها یکسان است) را در صفحه ی فعال سازی محصولات که در لینک های پایین در دسترس است، آپلود نمایید.

برای فعال سازی گارانتی محصولات اکس پی پن وارد این صفحه شده و فرم مورد نظر را به دقت تکمیل فرمایید.

برای فعال سازی گارانتی محصولات هوئیون وارد این صفحه شده و فرم مورد نظر را به دقت تکمیل فرمایید.