مشتریانی که کالا را با مهلت تست 7 روزه تهیه می کنند، کالاهای خریداری شده توسط ایشان صرفا دارای 7 روز مهلت تست می باشد و بدیهی است اگر مهلت تست 7 روزه آن محصول به اتمام برسد دیگر مسئولیتی متوجه این فروشگاه نمی باشد. کالاهایی که با گارانتی یک ساله یا شش ماهه رایان دیجیت تهیه می شوند دارای پشتیبانی یک ساله یا شش ماهه و همچنین تعویض یا تعمیر محصول در صورت معیوب شدن با توجه به شرایط گارانتی است.

مرجوعی

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده‌ی خود را مرجوع کنم؟

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا  7 روز پس از دریافت کالا، به رایان دیجیت اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، و یا پاره و مخدوش کردن کارتن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند (شکستگی-خط و خش)، شامل این سرویس نمی‌گردد.
  • استفاده نادرست پس از تحویل کالا شامل این سرویس نمی‌شود. (مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا)

در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، می‌توانم آن را مرجوع کنم ؟

  • از آنجا که رایان دیجیت یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط و قوانین تجارت الکترونیک صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است.
     در صورتی که کالای خریداری شده مورد پسند شما نباشد، می‌توانید آن را حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به  شرط اینکه کالا در شرایط اولیه خود، پلمپ و بدون آسیب دیدگی باشد، مرجوع کنید.


مرجوعی سلیقه ای

متاسفانه امکان مرجوعی سلیقه ای پس از باز شدن پلمب محصول (برای محصولاتی که پلمب شرکتی دارند.) و محصول استفاده شده (برای برخی از محصولات که دارای پلمب شرکتی نمی باشند.) به دلیل آنکه امکان فروش مجدد آن محصول به عنوان کالای نو و اکبند به سایر مشتریان وجود نخواهد داشت به هیچ وجه وجود ندارد و خریدار موظف است قبل از خرید از سازگاری محصول با سیستم عامل و تبلت یا موبایل خود، سایز محصول، شکل محصول، تعداد دکمه ها، ناحیه فعال و... اطمینان حاصل کند و سپس مبادرت به خرید نماید.