می دونستی توی این هیرو ویر بازار قیمت و موجودی رایان دیجیت به روزه؟!
با ما در ارتباط باشد. 09172105190 09915561288

بایگانی نوشته‌ها


آیا امکان مرجوعی سلیقه ای وجود دارد؟

متاسفانه امکان مرجوعی سلیقه ای پس از باز شدن پلمب محصول (برای محصولاتی که پلمب شرکتی دارند.) و استفاده شدن محصول    (برای بعضی از محصولاتی که دارای پلمب شرکتی نمی باشند.) به هیچ وجه وجود ندارد. و مشتری موظف است قبل از خرید از سازگاری محصول با سیستم یا موبایل خود، سایز محصول، شکل محصول، تعداد دکمه ها، ناحیه فعال و... اطمینان حاصل کند و سپس مبادرت به خرید نماید.

رایان شبکه! قلم نوری!

اگر به دنبال فروشنده ای به نام رایان شبکه در بستر اینترنت هستید. درست آمده اید! رایان دیجیت مدت بیش چهار سال است که با نام تجاری رایان شبکه در حال همکاری با مارکت پلیس دیجی کالا می باشد. این چهار سال حضور مستمر بر روی دیجی کالا با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است. بیش از 50 هزار فروش موفق بر روی دیجیکالا به همراه نشان فروشنده ی برگزیده و عملکرد عالی و همچنین درصد رضایت بالای 86 درصد برای کل فروش تنها بخشی از فعالیتهای رایان دیجیت با نام تجاری رایان شبکه بر روی دیجیکالاست. رایان دیجیت یا رایان شبکه به عنوان نماینده و عرضه کننده ی عمده و خرده ی قلم های نوری و مانیتورهای طراحی و تبلت های گرافیکی برندهای هوئیون و اکس پی پن آماده ی همکاری با تمام مغازه داران و فروشگاه های حضوری سطح کشور با نازلترین می باشد. برای اطلاعات بشتر میتوانید با پشتیبان های فروش به شماره های 09172105190 و 09215177412 در ارتباط باشد.

از کجا بفهمیم کالای خریداری شده در رایان دیجیت اصل است؟

هیچگونه، مجددا تاکید می شود، هیچگونه کالایی نظیر های کپی، مشابه اصل، طرح و... به هیچ عنوان در این فروشگاه جایی ندارد. و این چالش از طرف تیم رایان دیجیت تعریف شده که اگر مشتری بتواند ثابت کند که کالای خریداری شده توسط ایشان اصل نبوده دو برابر مبلغ کالای خریداری شده به ایشان عودت داده می شود.

چگونه بارکد پستی سفارش ارسال شده را دریافت کنم؟

بارکد های پستی معمولا روز بعد از تحویل کالا به پست به شماره موبایل وارد شده در سایت به وسیله سیستم پیامکی فروشگاه، پیامک می شود. در صورتی که بیش از دو روز از ثبت سفارش شما گذشته است و هنوز بارکد پستی را به هر دلیلی (از جمله بسته بودن پیامک های تبلیغاتی سیمکارت شما یا در دسترس نبودن سیستم پیامکی و یا...) دریافت نکرده اید. شماره سفارش خود را در نرم افزار واتساپ به شماره تلفن 09215177412 ارسال کنید و بارکد پستی خود را از پشتیبان دریافت نمایید.

در صورت خرید کالا از فروشگاه ما در دیجی کالا آیا امکان پشتیبانی وجود دارد؟

بله تمام کالاهایی که توسط این فروشگاه در دیجی کالا عرضه می شوند امکان پشتیبانی دارد بدیهی است در صورت داشتن نیاز به هرگونه پشتیبانی  میتوانید با کارشناس های فروشگاه در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

آیا پس از 7 روز مهلت تست می شود کالا را مرجوع کرد؟

مشتریانی که کالا را با مهلت تست 7 روزه تهیه می کنند، کالاهای خریداری شده توسط ایشان صرفا دارای 7 روز مهلت تست می باشد و بدیهی است اگر مهلت تست 7 روزه آن محصول به اتمام برسد دیگر مسئولیتی متوجه این فروشگاه نمی باشد. کالاهایی که با گارانتی یک ساله رایان دیجیت تهیه می شوند دارای پشتیبانی یک ساله و همچنین تعویض یا تعمیر محصول در صورت معیوب شدن با توجه به شرایط گارانتی است.

درباره‌ی نویسنده
حسن شوریده گان مدیر فروش و مارکتینگ فروشگاه
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...