سبد خرید
{{item.quantity}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
{{item.promotion_discount|number}} تومان تخفیف
{{item.total|number}} تومان
مبلغ قابل پرداخت
{{model.subtotal|number}} تومان
ثبت سفارش
سبد خرید شما خالی است

بایگانی نوشته‌ها

نمایندگی قلم نوری در ایران

لزوم وجود یک نمایندگی قلم های نوری و تبلت های گرافیکی بیش از هر چیزی نیاز طراحان، محصلین، معلمین و اساتید این کشور است. رایان دیجیت این نیاز را شناسایی کرده و در صدد رفع آن برآمده است.
حسن شوریده گان
نوشته شده در ﺳﻪشنبه، 22 خرداد 03 توسط حسن شوریده گان

آیا امکان مرجوعی سلیقه ای وجود دارد؟

متاسفانه امکان مرجوعی سلیقه ای پس از باز شدن پلمب محصول (برای محصولاتی که پلمب شرکتی دارند.) و استفاده شدن محصول(برای بعضی از محصولاتی که دارای پلمب شرکتی نمی باشند.) به هیچ وجه وجود ندارد. و مشتری موظف است قبل از خرید از سازگاری محصول با سیستم یا موبایل خود، سایز محصول، شکل محصول، تعداد دکمه ها، ناحیه فعال و... اطمینا...
حسن شوریده گان
نوشته شده در پنجشنبه، 17 اسفند 02 توسط حسن شوریده گان

رایان شبکه! قلم نوری!

اگر به دنبال فروشنده ای به نام رایان شبکه در بستر اینترنت هستید. درست آمده اید! رایان دیجیت مدت بیش چهار سال است که با نام تجاری رایان شبکه در حال همکاری با مارکت پلیس دیجی کالا می باشد. این چهار سال حضور مستمر بر روی دیجی کالا با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است. بیش از 50 هزار فروش موفق بر روی دیجیکالا به همراه <...
حسن شوریده گان
نوشته شده در جمعه، 22 دی 02 توسط حسن شوریده گان

از کجا بفهمیم کالای خریداری شده در رایان دیجیت اصل است؟

هیچگونه، مجددا تاکید می شود، هیچگونه کالایی نظیر های کپی، مشابه اصل، طرح و... به هیچ عنوان در این فروشگاه جایی ندارد. و این چالش از طرف تیم رایان دیجیت تعریف شده که اگر مشتری بتواند ثابت کند که کالای خریداری شده توسط ایشان اصل نبوده دو برابر مبلغ کالای خریداری شده به ایشان عودت داده می شود.
حسن شوریده گان
نوشته شده در شنبه، 27 آبان 02 توسط حسن شوریده گان

چگونه بارکد پستی سفارش ارسال شده را دریافت کنم؟

بارکد های پستی معمولا روز بعد از تحویل کالا به پست(حداکثر 48 ساعت کاری پس از ثبت سفارش) به شماره موبایل وارد شده در سایت به وسیله سیستم پیامکی فروشگاه، پیامک می شود. در صورتی که بیش از دو روز از ثبت سفارش شما گذشته است و هنوز بارکد پستی را به هر دلیلی (از جمله بسته بودن پیامک های تبلیغاتی سیمکارت شما یا در دسترس نبودن...
حسن شوریده گان
نوشته شده در شنبه، 27 آبان 02 توسط حسن شوریده گان

در صورت خرید کالا از فروشگاه ما در دیجی کالا آیا امکان پشتیبانی وجود دارد؟

بله تمام کالاهایی که توسط این فروشگاه در دیجی کالا عرضه می شوند امکان پشتیبانی دارد بدیهی است در صورت داشتن نیاز به هرگونه پشتیبانی  میتوانید با کارشناس های فروشگاه در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.
حسن شوریده گان
نوشته شده در شنبه، 27 آبان 02 توسط حسن شوریده گان

آیا پس از 7 روز مهلت تست می شود کالا را مرجوع کرد؟

مشتریانی که کالا را با مهلت تست 7 روزه تهیه می کنند، کالاهای خریداری شده توسط ایشان صرفا دارای 7 روز مهلت تست می باشد و بدیهی است اگر مهلت تست 7 روزه آن محصول به اتمام برسد دیگر مسئولیتی متوجه این فروشگاه نمی باشد. کالاهایی که با گارانتی یک ساله رایان دیجیت تهیه می شوند دارای پشتیبانی یک ساله و همچنین تعویض یا تعمیر مح...
حسن شوریده گان
نوشته شده در شنبه، 27 آبان 02 توسط حسن شوریده گان
جستجو
برای جستجو در نوشته‌های وب‌سایت، کلمه‌ی کلیدی مورد نظر خود را بنویسید و بر روی دکمه کلیک کنید.
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
پست الکترونیکی را بنویسید.
ساخت سایت توسط Portal
درخواست مشاوره