چگونه به رایان دیجیت و سایت های خدماتی و فروشگاهی که توسط گوگل ، ترب ،  ایمالز و ... معرفی میشوند اعتماد کنیم؟

در مقوله ی اعتماد به یک سایت یا فروشگاه اینترنتی شما بایستی قبل از خرید بررسی کنید و ببینید این فروشگاه توسط چه سایت ها و سازمان هایی تایید شده اند و دارای چه نماد هایی هستند و در صورت وجود تخلف چگونه میشود تخلف سایت ها و فروشگاه ها را گزارش کرد؟

رایان دیجیت نیز جهت اطمینان خاطر شما مشتریان اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیک و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال نموده است ، این نماد ها را میتوانید در قسمت پایین سمت راست فروشگاه مشاهده کنید.

نحوه ی شکایت از یک فروشگاه اینترنتی تایید شده به چه صورت است؟

ما معتقدیم که مشتریان ما و سایر فروشگاه های اینترنتی بایستی قبل از خرید از تمام حق و حقوق خود آگاه باشند.

بنابراین در ادامه به توضیح این مقوله خواهیم پرداخت.

در مرحله اول اگر شما از یک سایت یا فروشگاه به هر دلیلی شکایت دارید بایستی فرم شکایات قرار داده شده درون خود وبسایت را پر کنید و پشتیبان و مدیر سایت موظف به تماس و پاسخگویی به شما طی 48 ساعت اینده پس از تکمیل فرم است.

در مرحله ی دوم اگر شما از پاسخ مدیر سایت و پشتیبان ها قانع نشدید و یا موقق به تماس و برقراری ارتباط با پشتیبان ها و مدیران فروشگاه نشدید میتوانید اقدام به ثبت شکایت در سایت اینماد به نشانی https://www.enamad.ir/ نمایید که در این صورت وبسایت دارای ای نماد موظف به پاسخگویی به شما و اینماد طی 48 ساعت پس از ثبت شکایت توسط مشتری است.

لازم به ذکر است بالا بودن تعداد شکات از یک کسب و کار باعث تعلیق نماد اعتماد آن وبسایت یا فروشگاه خواهد شد.

اگر فروشگاه مورد نظر را از طریق ترب یا ایمالز پیدا کرده اید و از فرم شکایت درون خود وبسایت به نتیجه نرسیده اید میتوانید شکایات خود را از فروشگاه خاطی مستقیما از طریق ایمالز یا ترب نیز پیگیری نمایید.


پیشنهاد میشود قبل از ثبت شکایت و پیگیری شکایت حتما قوانین مربوط به آن وبسایت درون وبسایت و همچنین قوانین و مقررات کلی کسب و کارهای اینترنتی را با سرچی در نت مطالعه بفرمایید.