با ما در ارتباط باشید. 02191095320

بایگانی نوشته‌ها


از کجا بفهمیم کالای خریداری شده در رایان دیجیت اصل است؟

هیچگونه، مجددا تاکید می شود، هیچگونه کالایی نظیر های کپی، مشابه اصل، طرح و... به هیچ عنوان در این فروشگاه جایی ندارد. و این چالش از طرف تیم رایان دیجیت تعریف شده که اگر مشتری بتواند ثابت کند که کالای خریداری شده توسط ایشان اصل نبوده دو برابر مبلغ کالای خریداری شده به ایشان عودت داده می شود.

چگونه بارکد پستی سفارش ارسال شده را دریافت کنم؟

بارکد های پستی معمولا روز بعد از تحویل کالا به پست به شماره موبایل وارد شده در سایت به وسیله سیستم پیامکی فروشگاه، پیامک می شود. در صورتی که بیش از دو روز از ثبت سفارش شما گذشته است و هنوز بارکد پستی را به هر دلیلی (از جمله بسته بودن پیامک های تبلیغاتی سیمکارت شما یا در دسترس نبودن سیستم پیامکی و یا...) دریافت نکرده اید. شماره سفارش خود را در نرم افزار واتساپ به شماره تلفن 09215177412 ارسال کنید و بارکد پستی خود را از پشتیبان دریافت نمایید.

در صورت خرید کالا از فروشگاه ما در دیجی کالا آیا امکان پشتیبانی وجود دارد؟

بله تمام کالاهایی که توسط این فروشگاه در دیجی کالا عرضه می شوند امکان پشتیبانی دارد بدیهی است در صورت داشتن نیاز به هرگونه پشتیبانی  میتوانید با کارشناس های فروشگاه در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

آیا پس از 7 روز مهلت تست می شود کالا را مرجوع کرد؟

مشتریانی که کالا را با مهلت تست 7 روزه تهیه می کنند، کالاهای خریداری شده توسط ایشان صرفا دارای 7 روز مهلت تست می باشد و بدیهی است اگر مهلت تست 7 روزه آن محصول به اتمام برسد دیگر مسئولیتی متوجه این فروشگاه نمی باشد. کالاهایی که با گارانتی یک ساله رایان دیجیت تهیه می شوند دارای پشتیبانی یک ساله و همچنین تعویض یا تعمیر محصول در صورت معیوب شدن با توجه به شرایط گارانتی است.

درباره‌ی نویسنده
حسن شوریده گان مدیر فروش و مارکتینگ فروشگاه
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...