سوالات متداول
در خرید از فروشگاه های اینترنتی ممکن است یک سری سوالات برای خریدار پیش بیاید که نیازمند پاسخ از سمت فروشنده باشد. ما در این بخش به سوالات متداولی که ممکن است برای مشتری پیش بیاید پاسخ داده ایم.
در صورت نیافتن پاسخ مد نظر خود در بخش سوالات متداول می توانید با پشتیبان فروشگاه در ارتباط باشید.
تمامی کالاهای خریداری شده از فروشگاه اینترنتی رایان دیجیت دارای هفت رو مهلت تست فنی می باشند. اسیب فیزیکی کالاها باید در همان روز تحویل به پشتیبان های فروشگاه اطلاع داده شود.
در حال حاضر رایان دیجیت دارای فروشگاه فیزیکی در سطح شهر تهران نمی باشد. بنابراین امکان فروش حضوری کالا میسر نیست. در رابطه با تحویل حضوری کالا در اکثر مواقع این امکان وجود دارد که مشتری پس از انجام خرید و هماهنگی با یکی از پشتیبان های فروشگاه به یکی از انبارهای رایان دیجیت در سطح شهر تهران مراجعه کرده و با ارائه کارت شناسایی کالای خریداری شده از سایت را تحویل بگیرد. ادرس انبارها جهت تحویل حضوری کالا را می توانید از پشتیبان های فروشگاه دریافت کنید.
در صورتی که مشتری قبل از خرید جهت ارسال کالا با پیک با پشتیبان های فروشگاه هماهنگی های لازم را انجام دهد و ارسال پیک مورد تایید پشتیبان قرار گیرد. مشتری میتواند پیک خود را به لوکیشن و ادرس دریافتی از پشتیبان فروشگاه فرستاده و کالا را تحویل بگیرد. پس از تحویل کالا به پیک مشتری، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال رسیدن کالا به مقصد ندارد.
در ارسال کالاها از انبار تهران، کالا بنا به صلاحدید فروشگاه با پست پیشتاز یا تیپاکس برای ادرس شهرستان مشتریان ارسال می شود. در بیش از 90 درصد مواقع یک روز کاری پس از ثبت سفارش توسط مشتری، کالا تحویل کوریر می گردد.
کالا هایی که درزمان سفارش در کنار انها عبارت ارسال ازهرمزگان ذکر شده است بین یک الی سه روز کاری بعد از سفارش به اداره پست هرمزگان جهت ارسال با پست پیشتاز تحویل داده میشود.