با ما در ارتباط باشید. 02191095320

سوالات متداول


در خرید از فروشگاه های اینترنتی ممکن است یک سری سوالات برای خریدار پیش بیاید که نیازمند پاسخ از سمت فروشنده باشد. ما در این بخش به سوالات متداولی که ممکن است برای مشتری پیش بیاید پاسخ داده ایم.

در صورت نیافتن پاسخ مد نظر خود در بخش سوالات متداول می توانید با پشتیبان فروشگاه در ارتباط باشید.


ایا امکان فروش و یا تحویل حضوری کالا وجود دارد؟

در حال حاضر رایان دیجیت دارای فروشگاه فیزیکی در سطح شهر تهران نمی باشد. بنابراین امکان فروش حضوری کالا میسر نیست. در رابطه با تحویل حضوری کالا در اکثر مواقع این امکان وجود دارد که مشتری پس از انجام خرید و هماهنگی با یکی از  پشتیبان های فروشگاه به یکی از انبارهای رایان دیجیت در سطح شهر تهران مراجعه کرده و با ارائه کارت شناسایی کالای خریداری شده از سایت را تحویل بگیرد. ادرس انبارها جهت تحویل حضوری کالا را می توانید از پشتیبان های فروشگاه دریافت کنید.

آیا امکان ارسال کالا با پیک در تهران وجود دارد؟

در صورتی که مشتری قبل از خرید جهت ارسال کالا با پیک با پشتیبان های فروشگاه هماهنگی های لازم را انجام دهد و ارسال پیک مورد تایید پشتیبان قرار گیرد. مشتری میتواند پیک خود را به لوکیشن و ادرس دریافتی از پشتیبان فروشگاه فرستاده و کالا را تحویل بگیرد. پس از تحویل کالا به پیک مشتری، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال رسیدن کالا به مقصد ندارد.

ارسال پستی کالاها از انبار تهران به شهرستان به چه صورت است؟ و چقد زمانبر است؟

 در ارسال کالاها از انبار تهران، کالا بنا به صلاحدید فروشگاه با پست پیشتاز یا تیپاکس برای ادرس شهرستان مشتریان ارسال می شود. در بیش از 90 درصد مواقع یک روز کاری پس از ثبت سفارش توسط مشتری، کالا تحویل کوریر می گردد.

درباره‌ی نویسنده
حسن شوریده گان مدیر فروش و مارکتینگ فروشگاه
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...