با ما در ارتباط باشید. 02191095320

سوالات متداول


در خرید از فروشگاه های اینترنتی ممکن است یک سری سوالات برای خریدار پیش بیاید که نیازمند پاسخ از سمت فروشنده باشد. ما در این بخش به سوالات متداولی که ممکن است برای مشتری پیش بیاید پاسخ داده ایم.

در صورت نیافتن پاسخ مد نظر خود در بخش سوالات متداول می توانید با پشتیبان فروشگاه در ارتباط باشید.


آیا امکان مرجوعی سلیقه ای وجود دارد؟

متاسفانه امکان مرجوعی سلیقه ای پس از باز شدن پلمب محصول (برای محصولاتی که پلمب شرکتی دارند.) و استفاده شدن محصول(برای بعضی از محصولاتی که دارای پلمب شرکتی نمی باشند.) به هیچ وجه وجود ندارد. و مشتری موظف است قبل از خرید از سازگاری محصول با سیستم یا موبایل خود، سایز محصول، شکل محصول، تعداد دکمه ها، ناحیه فعال و... اطمینان حاصل کند و سپس مبادرت به خرید نماید.

درباره‌ی نویسنده
حسن شوریده گان مدیر فروش و مارکتینگ فروشگاه
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...